reklama

Hmm? Kde to som?

BlbaBla takže ladidadida...Vychutnaj si pohlad na blikajúce svetlo na budove (vieš to čo bliká aby lietadlá nenarazili)... Umax, Gericom, TDK, Memorexx, Logitech, Pantene, Benq, Adidas, Aiaidas, Sme, Nokia hmm skadial tie veci prišli??? Sleduju nás mimozemšťania, sa pozeraju cez škatuľku ovsených vločiek na tvojom stole, vidia ťa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)


Toto je môj šampón, MÁM HO VEĽMI RÁD!Je naňom napísané PANTENE PRO-V s Amino Complexom;) -chudáčik šampón má komplexi:(


Vidíte ten časopis?, to je Fanzine:D okrem pekného papiera vňom vôbec nič neniXceš aj ty? Staň sa členom študenstského klubu od Slovenskej Sporitelne...


To sú batérie Duracell Plus AAA Alkalicke...Pekné všakže? Také idú aj dotoho zajačika čo nanich fičí...Možno keby som ich zjedol, získal by som ich energiu=P
(C)copyright 2005-20099999999999998525 by BlaBla

Hmm mal som asi málo spánku...

Peter Paulis

Peter Paulis

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  FotoNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu