reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Paulis

Peter Paulis

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  FotoNezaradené

reklama

Nezaradené

Google Chrome – Prevratný prehliadač, alebo veľká bublina?

Peter Paulis

Google Chrome – Prevratný prehliadač, alebo veľká bublina?

Ani nie dva dni od uvedenia nového prehliadača Google Chrome, ho už mnohý označujú za prevratný a revolučný. Stojí za týmto šialenstvom uctievania Chrome len lajická masa oslepená značkou Google, alebo naňom skutočne niečo je. Našiel som si dokonca čas a otestoval výkon Chrome oproti iným prehliadačom.

  • 4. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 672x
  • 12
Torrent video formáty

Peter Paulis

Torrent video formáty

Poriadok v torrent tagoch : TS, TC, CAM, SCR, DVDscr...

  • 14. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 808x
  • 1
Ako na Firefox

Peter Paulis

Ako na Firefox

Ako si vyladiť váš Firefox. Rozšírenia, témy a search.

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 921x
  • 0
Čo Slovensko potrebuje

Peter Paulis

Čo Slovensko potrebuje

Informatika @ vzdelanosť @ enviromentalizmus ... to sú základy, na ktorých by malo Slovensko stavať ...

  • 22. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 5
Budúcnosť internetu

Peter Paulis

Budúcnosť internetu

Ľudstvo prežíva momentálne svoj zlatý vek. Zlatý vek prosperity, technológie všeobecného rastu. Čo bola spúšť k tomuto neskutočnému skoku vpred? Rýchlosť technologickeho pokroku je priamo úmerná rýchlosti dostupnosti informacii. Rímska ríša stavala cesty, aby správy plynuli rychlejšie z jedného konca sveta na druhý. To umožnilo aby rimania vládly svetu celé tisícročie. No naopak, obdobie temna, kedy sa tok informacií z náboženských dôvodov zastavil, sa považuje za čiernu dieru v obdobý ľudstva.

  • 23. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 389x
  • 1
reklama
Virtuálna identita

Peter Paulis

Virtuálna identita

Database error in vBulletin 3.0.7: Invalid SQL: SELECT faqname, faqparent, phrase.text AS title FROM vb3_faq AS faq INNER JOIN vb3_phrase AS phrase ON(phrase.phrasetypeid = 7000 AND phrase.varname = faq.faqname) WHERE phrase.languageid IN(-1, 0, 1) AND ( faqparent IN(vb_buddy_explain) OR faqname IN(vb_buddy_explain) ) mysql error: Illegal mix of collations (latin1_bin,IMPLICIT) and (latin1_swedish_ci,IMPLICIT) for operation = mysql error number: 1267 Date: Monday 11th of April 2005 06:35:23 PM

  • 18. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 490x
  • 1
"Sfalšovať" email je jednoduchá vec

Peter Paulis

"Sfalšovať" email je jednoduchá vec

Keď som sa spýtal jednej osoby, že prečo si tlačí maily, dostal som odpoveď "Aby som mala dôkaz...". Som sa vtedy veľmi zasmial. Možmno to netušíte, ale poslať email z hocijakej!, skutočne z hocijakej emailovej adresy skutočne nieje žiaden problém. Dokonca to nieje ani nelegálne...

  • 4. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 195x
  • 33
Atentátnik v Berlínskom metre

Peter Paulis

Atentátnik v Berlínskom metre

Nebolo to dávno, niekedy cez "veľké" prázdniny približne 2 týždne po bombových atentátoch v Anglicku...Som si užíval Berlín v celej jeho kráse. K spomienkam napr. z Technického múzea mi pribudla aj jedna spomienka na Berlínske metro.

  • 22. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 915x
  • 7
Grc menom BigBrother (Vyvoleni tiez)

Peter Paulis

Grc menom BigBrother (Vyvoleni tiez)

Heh som sa smial ked v televíznych novinách TV Markíza zaznelo funny slovné spojenie "Prvý vzťah"+"Big Brother". Na obrázku za moderátorkou bol nejaký abstraktny obrázok s nápisom "Prvý vzťah"...Bolo to asi týždeň-dva dozadu. Ach YAY a s akým nadšením to komentovali.., "vo vile Big Brother vznikol prvý vzťah" :D som sa nasmial.., mi to totižto pripomenulo nedávnu hlášku typu "v Taiwanskej zoo sa narodilo mláďa pandy bielej".Ale vlastne k podobnej téme podobná hláška=P.

  • 14. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 45
Hmm? Kde to som?

Peter Paulis

Hmm? Kde to som?

BlbaBla takže ladidadida...Vychutnaj si pohlad na blikajúce svetlo na budove (vieš to čo bliká aby lietadlá nenarazili)... Umax, Gericom, TDK, Memorexx, Logitech, Pantene, Benq, Adidas, Aiaidas, Sme, Nokia hmm skadial tie veci prišli??? Sleduju nás mimozemšťania, sa pozeraju cez škatuľku ovsených vločiek na tvojom stole, vidia ťa!

  • 8. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 899x
  • 23
reklama
Nemá to názov

Peter Paulis

Nemá to názov

Toto nemusíte vlastne ani čítať, lebo sa skoro nič zaujimavé nedozviete... Ja len že som išiel z Bratislavy do Nitry a ako som stál na autobusovej zástavke, slnko svietilo a bolo aj prijemne teplo, naraz začalo pršať...zničoho nič sa spustil taký jemný dážď a obloha bola vlastne modrá...nebol to tiež dážď z ktorého by ste premokli ani podobný zlý dážď, bol to taký mystický, tajuplný dážď...

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu